måndag 4 februari 2013

Improvisation 4

Tekniken har inte varit med mig idag. Det brukar ta 3-4 försök att komma igång och släppa den där barriären att visa upp sin dans genom en hel koreografi och bli bekväm. Idag krävdes det fem, och på det femte försöket där jag kände på sista rörelsen att det här är dugligt för internet, hade minneskortet blivit fyllt under tiden. Med andra ord blev min improvisation kapad.

Jag valde ändå att lägga upp denna istället för de tidigare som visserligen är hela men där jag inte känner mig nöjd nog att vilja visa upp det.

Livet helt enkelt, det blir inte perfekt alla gånger. Varken dansen eller med teknologin.


Beats Antique - Milieu

Den här låten visade sig vara sjukt svår för mig, jag vet inte om den kom under en dålig vecka/dålig uppvisningsdag eller om det saknas något. Det var skönt att få jobba lite i högre tempo, men det var svårt att få fram någonting som kändes tillräckligt bra. Därför ska jag fortsätta kommande veckan med en snabbare låt men vilken bestämmer jag under morgondagen. Tips mottages tacksamt, liksom konstruktiv kritik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar