måndag 11 februari 2013

Veckans Improvisation

Impro nummer fem i ordningen är just gjord. Låten jag valde för denna vecka var urkass och jag tappade peppen för denna impro så tidigt som i torsdags men tänkte att jag ta mig tusan inte ska ge upp för det eller byta låt heller. Det släppte lite idag när jag väl kom igång, men jag känner mig lättad över att impron är gjord.

Det märks i sinnet också att vardagslunken har kommit igång, och att detta är någonting nytt i vardagslivet som inte riktigt stör, men som jag måste jobba med att få in i rutinen. Jag ska inte börja tumma med detta projekt då jag tror att jag har många viktiga läxor att lära framför mig.

Här kommer impron!
Nu ska jag försöka välja en peppande låt för veckan som kommer.

Amon Tobin - Breaking Protocol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar