söndag 9 juni 2013

Improvisation 20

Är inte jättenöjd med denna improv. Jag har inte möjlighet att ge mig själv tid att fokusera nog energi eller kreativitet till att genomföra detta. Var tvungen att dansa en dag i förväg denna vecka i förmån för annat (tråkigt) som måste göras. Det syns att jag inte har kul, det är jag medveten om.. jag hade inte speciellt kul, så kan det gå ibland.

Jag försökte utmana mig till att tänka utanför min bekvämlighetszon, jag har några instrument som jag brukar sätta på vissa rörelser eller kroppsdelar. Alternativt vissa takter som jag känner att jag måste ta på vissa sätt etc. Försökte bryta loss från mina invanda mönstren denna gång, vilket jag kommer fortsätta med i nästa improvisation då detta var väldigt svårt och utmanande.

Improvisation 20
Pentaphobe - I cash radii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar