söndag 1 september 2013

Improvisation 30

Från förra veckans pepp till dagens ofokus och fejkad pepp.
Jag väntar på resultat från c-uppsatsen idag, och har lite svårt att tänka på någonting annat, även om jag desperat försöker så går det inte så bra.

Ville försöka få med Susy ques (vettefan hur det stavas?) i alla fall de där glidande stegen i sidleds på helfot..
Alltså, jag vill faktiskt nästan be om ursäkt för veckans video.. men jag måste gå igenom alla dessa stadium för jag lär mig av det men fan vad jobbigt det är när jag inte riktigt kan stå för vad jag lägger ut.
Dagsformen i botten, tappar hållningen hela tiden, händerna är all over the place, och utstrålning prutt.

Klart jag ska dansa på en sådan dag!

Improvisation 30
Bart & Baker, Slim Gaillard - Communications, swing Brotherswin remix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar