söndag 8 september 2013

Improvisation 31

Jaa fortfarande inte superpepp på projektet.. Så jag valde en energisk och befriande låt för att sparka ur mig ur finliret och prestationskraven.. det gick sådär kan jag väl säga men kameran var ofokuserad under hela inspelningen så det går inte att se mina obekväma och nervösa miner..

Ser ändå att kroppen jobbar på bra, fastän huvudet spökar till det.. väl värt att minnas. Ibland är det svårt att övertyga sig själv att en faktiskt vet vad en håller på med.. det känns ju rätt onödigt att hålla på att lägga krokben på sig själv men men!

Jag lär mig nytt konstant om mitt förhållande till dans/kroppen/uppvisningar.. det är spännande.
Men jag är lite sur för jag vart missnöjd med två improvisationer i rad nu.. det känns lite tärt.

Improvisation 31
Sam and the whomp - Bom bom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar