tisdag 14 januari 2014

improvisation 46

Idag på dagen är det ett år sedan jag startade upp detta projekt!
Himla kul grej, så jag bestämde mig för att göra en ny improvisation till samma låt som jag gjorde förra året för att kunna jämföra om det blivit någon skillnad.

Vad säger ni?

Improvisation 1, 14.01.13

http://www.youtube.com/watch?v=bkCmL6dw6nQ

och Improvisation 46, 14.01.14

Improvisation 46
Räfven - Snokvalsen

Själv ser jag att jag börjat arbeta mycket mer med att försöka repetera fraser snarare än att proppa i en massa olika rörelser så det bara blir ett virrvarr.. Någonting som gör att det ser mer genomtänkt ut, men som måste balanseras med att det inte får bli tråkigt. Jag känner också att känslan i musiken fått ett mer ärligt uttryck i ansiktet än från förra året då jag mer spelade en roll som jag förutbestämt, vilket känns jättekul! Ansiktet har jag försökt jobba mycket med under året och det är ju dessvärre sällan en själv ser sina egna resultat.. Kul att kunna jämföra! Och oerhört motiverande för att fortsätta utvecklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar