torsdag 6 februari 2014

Improvisation 49

Jag måste erkänna att jag börjat tappa suget lite nu. Har en idé om min sista video, och har således börjat tänka på avrundningen av detta projekt. Jag har ju tre improvisationer kvar, men funderar redan på att komma i mål. Jag känner mig väldigt klar.

Men jag ska vara ihärdig.

Improvisationen kom sent den här veckan, har så mycket annat och lägenheten var i kaos så jag behövde städa innan jag kunde komma igång och ja.. jag behöver kanske inte förklara att jag inte var så peppad på att städa heller?

Nåväl, med all denna butterhet valde jag att köra all in teknik. prova nya vinklar, höjdnivåer, hastigheter, avkapade takter, mjukt som går över i skarphet, leda åskådarens blick dit jag vill ha uppmärksamheten. Galet svårt, känslokallt och rätt kul. Men det är kanske inte jättekul att se på, mest intressant att utföra.

nåväl, här är den.

Pentaphobe - Teltar apredun

1 kommentar:

  1. Jag är så sjukt impad av dig Anna. Och du ger mig och säkert så många fler en massa inspiration. Det är nog nästan det finaste en kan ge :)

    SvaraRadera