måndag 24 februari 2014

Improvisation 52

Sista impron!
Inför publik!

Jag var sjuhelvetes nervös inför detta, just då jag inte hade bestämt någonting, då jag blev inropad på scen bestämde jag startposen och sen sket jag i det då ljudet tog längre tid på sig än jag vad beredd på etc. etc. Alla de där omständigheterna som en inte kan planera med.

Nu är projektet klart! Finito! Det kommande året kommer jag inte hinna göra detta en gång i veckan, men jag kommer nog fortsätta filma lite då och då..kanske med lite mer genomarbetade koreografier :)

Till alla er som tänker att detta varit intressant eller inspirerande, som gett mig pepp, feedback, komplimanger eller likes - stort tack! Det har varit guld, jag har lärt mig sjukt mycket under det gångna året!

Kan också stoltsera med min outfit som kanske inte syns jättebra i filmen, har sytt själv, kul dräkt! :)

Mot oändligheten och vidare eller något annat peppigt, jag vet inte riktigt hur jag ska skriva nu när jag är "klar" mest för att jag ju inte är det egentligen..
På återseende typ

Improvisation 52
Tom Waits - A good man is hard to find

1 kommentar:

  1. Du är så jäkla bäst!
    52 improvisationer!!!!
    Du har gett mig så mycket inspiration och jag är tokigt pepp på genomarbetade samarbeten under det kommande åren :)

    SvaraRadera