måndag 14 januari 2013

Improvisation 1


Nu är första improvisationen här, en dag tidigare än förutsagt mest för att jag inser att Tisdagar kommer bli en ypperligt dålig dag för mig att spela in en video på då jag kommer vara upptagen. Då jag trots allt bestämmer över det här projektet, byter jag dag till måndag.

Det känns nervöst, läskigt och samtidigt spännande.. men det där nervösa och läskiga syns i dansandet men det är inte mycket att göra åt annat än att arbeta vidare med. Därmed ger jag mig själv bakläxa i att tänka på ansiktsuttryck under kommande veckan. Om du som tittar kommer på någonting jag borde tänka mera på, skriv det gärna! Alternativt om du känner att du har en bra låt på lager som du vill dela med dig av, gör gärna det!

Och till sist - videon.


Musik: Räfven - Snokvalsen
Utmaningen: Dansa i tretakt, improvisation utifrån en karaktär som i detta fall är Diva/Primadonna
Personligt utlåtande: Nervöst, kändes lite ansträngt (och det syns i ansiktet) men roligt och peppad på att fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar