torsdag 24 januari 2013

Tips!

I tisdags var jag äntligen tillbaka i danssalen, World dance company har gratis prova på under hela veckan på hela kursutbudet och således har även Arabesque bellydance academy slagit upp portarna för terminen. Jag ser så himla mycket fram emot terminen och all dans och träning så det är helt sjukt. Däremot måste jag erkänna att jag anar sjukdomskänningar i form av halsont och allmänt ludd i huvudet. Dock väljer jag att nonchalera sjukdomstecken och vara envis med att den här terminen ska jag banne mig inte vara sjuk på!

Tips också! Då jag ofta värmer upp med ATS och tränar med zills hemmavid, har jag insett att grannarna kanske inte blir lika glada som jag över mitt klapprande. Därmed tog jag inspiration från Ullas ljuddämpare och virkade ett par egna till zillsen. Nörd som jag är, använde jag mig av garn färgat med björklöv.

Jag blir glad, grannen blir glad och zillsen med då de inte får lika mycket repor när de ligger i väskan eller då jag övar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar