måndag 28 januari 2013

Improvisation nummer tre.

Ja, den där förkylningen som jag anade är här och det märks och det är inte mer att göra åt än att försöka göra det bästa av det. Med andra ord har jag vilat i helgen och nu övergår jag till strategin köra över det hela. Imorgon börjar drillen och jag ska tamigtusan inte missa denna terminen! Däremot får jag lyssna bättre på kroppen och inte pusha mig för mycket. Trist men så kan det gå.

Jag har dansat i alla fall och min bristande pepp syns väl, dock gjorde den här sången mig lite nedstämd i humöret också så det bidrar till mitt långa ansikte.

Känner att jag lyckas upprätta hållningen bättre och lite snyggare armar än tidigare improvisationer vilket var veckans mål. Ska fundera tills morgondagen vad kommande veckas mål bör vara. Om någon ute i cyberrymden har tips så dela gärna med er! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar